Golfamore Trophy firar 15 år och det görs med ett förbättrat tävlingskoncept där ALLT ingår i startavgiften!

Lördag den 3 augusti spelas tävlingen här hos oss och i årets jubileumstävling har Golfamore verkligen förbättrat konceptet!

Utöver den roliga greensome-tävlingen, ingår dessutom 3 olika närmast-hål-tävlingar med priser från Under Armour, Wilson och Solera. Dessutom har man lagt till den nya tävlingen ”Gissa din drive” där man kan vinna en golfkikare från Blue Tees.

Utöver de roliga extratävlingarna, har teamet på plats med sig ett stort prisbord med priser från bl.a.  Abacus, Wilson, FJ och MAX hamburgare. Dessutom får du ett startkit från ADDED och Corny BIG!

Vinnarna från varje tävling tar sig till finalen på Kristianstad Golfklubb & Destination, med spel på topp-rankade East Course, hotell, god mat samt chans att bli årets bästa Trophy-lag och ta er vidare till Europa-finalen på femstjärniga Terre Blanche i Södra Frankrike.

Välj en medspelare och boka in årets roligaste tävling här på klubben.

Du bokar en plats till årets tävling via länken nedan:

Min Golf

Startavgift: 300:- per person
Tävlingsgreenfee: 200:- per person

Vi ser fram emot att träffa er på Golfamore Trophy-tävlingen här hos oss!