Nu är det äntligen dags för tävling på Uddeholms GK igen.
GOLFRESAN ON TOUR kommer till oss söndag 18 augusti!

Spelform: 2-mannalag texas scramble,
6 utslag vardera och 6 valfria
Hcp 36 gäller, har du högre hcp får du delta men spelar på 36
Startavgift: 340:- per person inkl startkit
shotgun start 10:00

Golfresan on Tours representanter är på plats med startkit och bemannar ett korthål för HIO Challenge.
Prisbord så fort alla kommit in där minst en i laget måste vara på plats för att erhålla pris, annars går priset vidare till nästa lag i resultatlistan.

Det lag som vinner erbjuds avslutningsspel/final på Knistad Herrgård 12-13 oktober. Alla vinnarlag kommer vara där samtidigt och vi kommer såklart ha otroligt roligt alla tillsammans. I priset ingår övernattning i dubbelrum för vinnande laget, frukost, 3-rätters middag med underhållning och golftävling 2-mannascramble med ett mycket bra prisbord (utlandsvistelser mm).
Kan/vill man inte den helgen, avstår man det priset och väljer annat från prisbordet. Knistad-vinsten är då kvar till det lag som väljer Knistad. OBS, man kan ej överlåta Knistad eller byta den ena spelaren i laget om det inte finns synnerliga skäl (läkarintyg).
Fler priser på Uddeholm såsom bollar, greenfees, golfpaket i Sverige, kylryggsäck, golfkepsar från Big A Golf, antal priser i relation till antal lag.

På banan har vi en extratävling där vi tar emot er.
HIO Challenge på ett korthål, här är du med i fyra utmaningar för 100:- (betalas på korthålet) när du kommer dit.
1. Du får ett 3-pack Srixon Soft Feel bollar om du är på green första slaget.
2. Närmast hålpris en flaska champagne.
3. Lotten, påkostat pris.
4. HIO en stor låda bollar (12 dussin = 144 bollar Srixon Softfeel), en låda champagne, en massagepistol och ett golfpaket för 2 pers inkl boende en natt för 2 personer, frukost och golf!

Varmt välkomna, anmäl ditt lag på min golf.
Mer info se golfresan.se/ontour